12 oct. 2009

GHOST - Fantoma noastră iubită

Pe Acasă TV a fost redifuzat filmul Ghost ("Fantoma mea iubită", S.U.A. 1990). Ce se mai poate spune acum despre Fantoma mea iubită ? Este filmul care a confirmat statutul de superstar al regretatului Patrick Swayze (1952 - 2009), iar pe Demi Moore a propulsat-o spre roluri din ce în ce mai bune. Recent am aflat că este cel mai "închiriat" film al tuturor timpurilor !
Acum câţiva ani l-am văzut în timpul unei croaziere pe Marea Egee, într-o sală cu televizor şi scaune. Filmul era transmis de o televiziune grecească, iar semnalul TV nu era lipsit de purici. Cu toate acestea, am fost impresionat de reacţia sălii. Pasagerii feribotului stăteau pur şi simplu fermecaţi în faţa ecranului.
Ghost face parte din galeria filmelor pe care nu le poţi uita: personaje grozave, la propriu şi la figurat, o combinaţie rară de umor irezistibil şi tristeţe sfâşietoare plus Unchained Melody (Righteous Brothers) - o "piesă" care şi-a ocupat un loc privilegiat în sufletele noastre. Ca şi Patrick, odihnească-se în pace !

Niciun comentariu: