16 mai 2010

Celebrity photography


Privind pe Imdb nişte fotografii de producţie de pe platourile filmului Robin Hood (S.U.A., 2010), am găsit un portret interesant al lui Ridley Scott (vezi foto) sub care scria "Photo Credit: Greg Williams – © 2010 Universal Studios". De data asta am căutat mai departe pe internet şi am găsit un site "belea" cu fotografiile acestui Greg Williams. Mă pasionează portretele actorilor celebri, defapt portretele în general, pentru că nu constituie un gen simplu, deşi aşa ar părea la prima vedere. Williams nu are tupeul unui Martin Schoeller, ale cărui close-up-uri monstruoase denunţă asimetriile, artificialitatea şi ridurile interzise ale unor celebrităţi precum Brangelina,
DeNiro, sau Prince (vezi deasupra), nici dorinţa lui Andy Gotts de a sonda profunzimile altor actori de marcă (Pacino -portret premiat de British Institute of Professional Photographers în 2009, Hopkins, Julia Roberts etc.).
În schimb, Greg Williams are, pe lângă calităţile de fotograf şi reporter al momentului la Hollywood, şi veleităţi de regizor (după cum putem afla de pe blogul său - blog.gregwilliams.com).


Pentru amatorii de fotografii scandaloase se recomandă şi site-ul lui David LaChapelle, (vezi colaj) şi el specializat pe "famous and infamous".

Un comentariu:

Matei spunea...

frumasa postarea asta...mi-a placut!