17 iul. 2008

LIDO di Bucarest


Piscina Lido - iulie 2008

Va mai amintiti de piscina Hotelului LIDO din Bucuresti? Multi cetateni din secolul trecut (adica pana prin 1990-'91?), s-au perindat pe sub privirile naiadelor care inca mai strajuiesc intrarea in bazin. De mai multi ani, acest loc legendar a cazut in paragina, iar proprietarii hotelului nu se grabesc sa-l reconditioneze din varii motive. Terasa si piscina, greu de zarit de pe strazile invecinate, aluneca lin in ceata uitarii.

Piscina Lido in Perioada Interbelica

5 comentarii:

Annie spunea...

Groaznic! Mai ales ca e o locatie care poate fi folosita pentru multe evenimente... Acolo am fost la primul eveniment organizat "de lux", era un concurs de Miss, cu toata crema lumii mondene, organizat demential. Par example, pe masa erau "platouri" din pepene verde sculptat, umplute cu cirese - toate cate doua (u know, pereche, cercei:P). Inca nu am aflat cine s-a ocupat de catering atunci.:)

andrei cavassi spunea...

cand il cumparam?

Anonim spunea...

Nu prea curind. E mare inghesuiala acolo... de fapt, asta e si cauza pt care hotelul e in ultimul hal. E un litigiu la mijloc, un scandal intre fratii Paunescu, pe de o parte, si "mostenitori", de cealalta. Legislatia romaneasca si prostia ei monumentala, care ne striveste cu absurditatea ei.

Radu Oltean spunea...

Salut alex
Foarte misto pozele. Nu am ajuns niciodata acolo. Nici nu stiam ca sunt statui si mozaicuri.
Pozele sunt ale tale? daca sunt, nu mi le imprumuti si mie sa le pun pe blogul meu? Cu sursa, tot...
raspunde-mi pe blogul meu, pe undeva
cu bine

Radu Oltean spunea...

mersi foarte mult. Daca mi le dai si nu vrei sa-ti trec numele, nu-i problema. Multumesc foooarte mult. Daca ai mai multe, mai ales cele in cae se vad detalii ornamentale si de arhitectura, te-as ruga. Cu bine

PS ai adresa mea de mail? radu.olteanu (+terminatia de gmail)