3 apr. 2010

Sfintele Paşti pentru toţi creştinii

Anul acesta Sfintele Sărbători de Paşti vin pentru toţi creştinii (atât din estul cât şi din vestul Europei, respectiv Atlanticului). Poate că aşa ar trebui să se întâmple în fiecare an, iar apropierile dintre confesiuni să se accentueze treptat, până când diferenţele nu vor mai crea probleme de nici o natură.


Deşi nu am avut prea mult timp pentru a mă relaxa în faţa filmelor de Paşti, sau pentru "shopping", am apucat să observ întoarcerea în "super"-marketuri a unor produse de sezon pe care le credeam retrase din comerţ. De exemplu, meditam la dispariţia ouălor Kinder cu surprize şi înlocuirea acestora cu Kinder JOY, care deşi au aceeaşi formă, nu conţin minunatele ouă de ciocolată cu lapte, goale pe dinăuntru (şi pline cu jucărele). Dar iată că acum câteva zile am găsit pe un raft de magazin câteva Kinder SURPRISE.

Nu-mi venea să cred, aşa că am cercetat produsul cu atenţie şi am constatat că eram din nou în faţa unui ou de ciocolată, învelit în ţiplă, care putea fi mişcat pentru a asculta zgomotul delicios al jucărelei ascunse, ca în copilărie! "Mare mi-a fost mirarea" şi bucuria ! Sper să-i redescopăr şi gustul minunat, după masa de Paşti.
Sărbători sfinte fericite !

PS: Consumaţi ciocolată responsabil!

Un comentariu:

mihai brasov spunea...

"minunatele ouă de ciocolată cu lapte". Ei da... chiar asa minunate ? Raportat la cantitate/pret... jucaria valoreaza cred ca mai mult decat ciocolata. Mie mi se par foarte scumpe ouale kinder, motiv pentru care nici nu prea se mai vand/cumpara. Pai cumperi o cutie mare de Finetti si iesi mai bine :).