7 mar. 2008

Cu Pleşu în trafic



Ieri am incercat sa pun in aplicare o idee mai veche, pentru a-mi "înfrumuseţa" viata la volanul masinutzei mele, in drumurile spre servici sau spre Mall, cand uneori traficul te poate aduce in pragul unei crize de isterie.
Am facut un CD cu extrase din audiobook-urile "Despre ingeri" de Andrei Plesu, "Usa interzisa" de Gabriel Liiceanu si mp3-uri cu Doru Octavian Dumitru (dintre care spicuiesc "Apucatul"). Aceasta compilatie eclectica a fost apoi transpusa (dupa lupte grele cu radiocasetofoanele disponibile) pe caseta audio, pentru a putea fi ascultata in masinutza mea (fabricata in jurul anului 1993).
Rezultatul mi-a depasit asteptarile. Azi dimineatza, in drum spre servici, am ascultat prima parte a capitolului introductiv "Despre ingeri". Cu greu va pot descrie starea de beatitudine pe care mi-a generat-o vocea de bunic sobru a lui Plesu, recitând din cartea sa in linistea serafica a traficului bucurestean de la 6:10 a.m. Putinele masini care ma insoteau pe strazi au inceput sa pluteasca, iar pietonii dornici de traversare nu mi-au mai starnit proteste verbale.

2 comentarii:

purplenail spunea...

iti astept parerea si despre "usa interzisa".

te salut si eu. ;)

Anonim spunea...

Vreau si eu sa ascult Plesu!!! Putem face in asa fel incat sa ajunga si la mine, pe mail ceva?