18 iun. 2009

Bucureştiul la Bookfest 2009

Eu şi Atheneul Român (1996)

Ieri, în prima zi a Târgului de carte Bookfest, după o aşteptare dezarmantă de aproape jumătate de an, a fost lansată cartea Bucureştiul în 22 de poveşti, la Editura "Apa Nova" (Humanitas ??). Ediţia "de colecţie" arată mai bine decât mă aşteptam, felicitări ostenitorilor pe această cale ! Din câte am înţeles, această carte va fi disponibilă în librării, dar nu la vânzare (I really don't know what that means, exactly !).
Ziarul Cotidianul, al cărui stand a fost gazda evenimentului, include un articol pe această temă - vezi aici. Citez din articol: "Lansarea nu s-a ţinut fără motiv la standul Cotidianul: începând de vineri, 19 iunie, Bucureştiul va fi protagonistul unei campanii desfăşurate atât în ediţia tipărită a ziarului cât şi pe cotidianul.ro. Cititorii ziarului vor putea parcurge texte selectate din volumul Bucureştiul în 22 de poveşti".
La evenimentul de ieri a fost prezent şi primarul Capitalei, Sorin Oprescu (a really funny guy !). Vă invit să (re)citiţi textul meu despre Atheneu în carte, pe site-ul De ce iubim Bucureştiul sau pe blogu' meu.

Niciun comentariu: