1 nov. 2009

FACEBOOK and VIMEO news

În ultimele săptămâni, activitatea mea pe FACEBOOK s-a intensificat, mai ales datorită unei întâlniri cu foştii colegi de şcoală generală şi gimnaziu. Ce dor mi-a fost ! Iată aici doar câteva imagini din cele "publicate" şi pe FACEBOOK.

Sfârşit de an şcolar 1992

Reuniune - octombrie 2009

Desen din timpul şcolii

Ziarul clasei noastre

"Portretul săptămânii": Ghiţă Cristian

Plecând de la amintirile din şcoală, am scanat şi alte fotografii vechi care adună figuri deja celebre pe "meridianele" noastre:

Herăstrău - 1990

"La Dan la ţară"

Ziua mea - 1996

La munte cu Druschy - pe "stânca Franz Josef"

Din ceaţa "viselor" s-au mai ivit şi nişte filmuleţe din facultate, dintre care o parte au fost prezentate deja pe YouTube. Nevertheless, le-am "redifuzat" la o calitate ceva mai bună pe Vimeo. Între timp, pe YouTube-ul nostru iubit au mai apărut nişte trailere surprinzătoare, editate de subsemnatul, bonus o inedită animaţie cu ace - tot din vremea facultăţii !

Pe nisipuri miscatoare from stanescu alexandru on Vimeo.



Morgenstimmung from stanescu alexandru on Vimeo.




Niciun comentariu: