22 feb. 2010

Sign o' the Times

Anul acesta nu mai e valabilă celebra întrebare retorică a lui François Villon - Mais où sont les neiges d'antan ? ("Unde sunt zăpezile de altădată ?" din poemul Ballade des dames du temps jadis).

Iarna care pare a se apropia de final a avut zăpezi polare, ţurţuri monstruoşi, geruri năpraznice, poleiuri şi alunecuşuri din plin. A fost o iarnă "ca altădată" şi, cu toate acestea, nu am apucat să mă dau deloc cu sania, poate şi pentru că nu mai am una. Nu am găsit încă timp pentru a cumpăra o sanie nouă.
De câteva zile, însă, căldura binefăcătoare a soarelui s-a întors, timidă, prin ferestrele caselor noastre, către figurile palide şi vlăguite ale bucureştenilor. Am intrat în Postul Paştelui, perioada curăţirii trupeşti şi sufleteşti, care ar trebui să prilejuiască fiecăruia dintre noi cugetări asupra vieţii de aici şi de... dincolo.
Recomand iubitorilor de muzică bună două videoclipuri văzute recent pe VH1: Sign o' the Times (Prince, 1987) şi excepţionalul "Hurt" (Johnny Cash, 2002), cu un montaj "de Oscar".




Have a nice spring!

Niciun comentariu: