7 dec. 2009

Home Alone de Mos Nicolae


Şi în acest an ne-a vizitat Moş Nicolae - am primit nişte ciocolăţele minunate ! Îi mulţumesc şi îl aştept cu nerăbdare, deja, pentru anul viitor.
De Moş Nicolae, la ProTV am revăzut, a suta oară probabil, un film demenţial - Singur acasă (Home Alone, S.U.A. 1990). Pot să dau din greşeală pe postul unde "rulează" acest film şi nu mă mai pot dezlipi ! Home Alone face parte din categoria filmelor irezistibile şi provocatoare de dependenţă. Îmi amintesc şi acum seara în care l-am văzut la cinema, în urmă cu ani buni. Macaulay Culkin, Joe Pesci şi Daniel Stern sunt responsabili pentru o comedie cum nu s-a mai văzut de atunci. Americanii, din ce în ce mai lipsiţi de imaginaţie, au tot pastişat acest scenariu conceput de John Hughes, talentatul autor al lui Planes, Trains & Automobiles (1987), alt film memorabil. Scena din biserică, unde copilul Culkin se întâlneşte cu vecinul aparent înfricoşător şi discută despre viaţa de familie, rămâne un moment deosebit. Home Alone, ca şi Die Hard (1988) sunt, de peste un deceniu, printre preferatele publicului de Sărbători.

Niciun comentariu: